Thursday, May 31, 2018

KULIT KERING?SENSITIF?KUSAM?




#PERHATIAN BUAT ANDA YG MENGALAMI MASALAH KULIT KERING,SENSTIVE,KUSAM SEPERTI UDANG DIPANGGANG...


STEP BY STEP; 

1) Toner RM115
- Menggunakan pelbagai jenis es krim pelembap semulajadi yang akan segera menghidrat kulit anda, mengawal minyak kulit, meningkatkan keserasian kulit.
- Ia akan memulihkan kulit anda dan memulihkan rupa berseri semula jadi.
- Mencegah dehidrasi yang akan merosakkan kulit anda, perlindungan 24 jam ke kulit anda yang lembut dan berseri, tahap penghidratan yang tinggi yang akan mengekalkan kelembutan dan kelembutannya.

2) Serum RM140
- Segarkan kulit anda - Meningkatkan keanjalan dan kesan bercahaya - Melindungi kulit daripada mengubah persekitaran - Menghidrat dan mencerahkan kulit anda, memberikan anda wajah yang lebih energik. - Pelembap muktamad dari bahan laut dalam asli.

3) Moisturizing Gel/Intensive Hydra Cream RM130
- Datang dari kedalaman laut, melahirkan krim pelembap semula jadi yang memberikan perlindungan pelembab kulit 24 jam. - Krim yang licin, tidak melekit akan dibubarkan dengan cepat, menyediakan kulit anda dengan pelembap semulajadi yang diperlukan, dan memberi perlindungan kulit sepanjang hari untuk kulit anda yang berkilat dan sihat. - Secara langsung menghilangkan kulit kering, mengekalkan perlindungan pelembap 24 jam - Bersantai dan menghidupkan semula - Untuk kulit yang lebih lembut, soother dan berkilat


4) Moisturizing Emulsion RM110
-Moisturizing protective layer that continuously energize your skin. -Milk moisturizing cream that instantly moisture your skin, strong moisturizer layer that hydrate your skin and provide full skin protection. -High concentrated Sodium Hyaluronatewill prevent dehydration skin and provide immediate effect for all skin types. -Fresh and cool sensation will hydrate your skin and help it to regain its natural moisturizer protection layerfor a whole-day soft, delicate and fresh look. -Non-sticky emulsionis suitable for all types of skin.

5) Eye Gel RM105
- Pembetulan bulatan gelap mata setiap hari dengan merangsang dan mengekalkan intipati - Gel yang jernih yang menyegarkan kulit dengan segera menghidupkan kulit dan segera menyegarkan mata anda. - Unik H.M.C akan mengurangkan kedut, lingkaran hitam yang menonjol dan menghidupkan semula kulit mata anda. - Berikan mata yang segar dan cerah dan menjadikannya kelihatan lebih muda dan lebih bertenaga



Bagi yang risau kulit menggelupas,kering dan kemerah merahan, tak perlu risau lagi! Dengan adanya Set Deep Sea Source Extraction masalah yg dihadapi akan segera hilang..


www.wasap.my/601123047147

www.wasap.my/0183236102

BAGI YANG INGIN MEMBELI BOLEH TERUS KE SHOPEE UNTUK MEMBELI
https://shopee.com.my/mymdazone





















No comments:

Post a Comment